Valitettavasti tämä LC on tullut tiensä päähän. Tiedän, tiedän, olin todella halunnut viedä tämän 10:nteen sukupolveen, mutta peli päätti toisin, sääli. Peli toimi kuin unelma tällä koneella melkein vuoden. Nyt minusta tulee petturi ja sitä rataa, mutta aloitan uuden LC:n kun olen saanut nämä asennettua uudestaan. Tässä siis kootut selitykset, jotka ovat (ihan oikeasti!) totta:

1. Peli on bugittanut viimeisen kuukauden, tällä hetkellä ainoat ei-bugittavat simini ovat Juliet (yllätys, yllätys), Connor ja Bianca. Kaikki muut bugittavat jollain tavalla. Esim. Rosen olen joutunut poistamaan pelistä boolPropilla. Kohta tietenkin tulee: "No mikset sitten jatka LC:tä, kun Connor ja Bianca ovat vielä jäljellä?" Syynä ihan puhtaasti se, että juonesta ei tule sen jälkeen yhtään mitään, kun ei ole kuin kolme hahmoa. Enkä ihan viitsi väkisin puskea läpi, koska virheilmoitus tulee n. joka viides minuutti, ja pelin käynnistämiseen menee joku viisi-kuusi minuuttia.

2. Olen heivannut välillä Downloads-kansionkin työpöydälle, mutta ei, bugittaminen ei johdu siitä. Luulisin, että tämä alkoi siitä, kun palautin Veronalan peliin. En kyllä osannut varautua tällaiseen silloin, ja JOS olisin tiennyt, että näin tulee tapahtumaan, niin olisin kyllä ihan suosiolla vaihtanut juonen tapahtumapaikkaa tai tarvittaessa koko juonen ja keksinyt jotain muuta yhtä kauheaa tilalle.

3. Olen suunnitellut uutta LC:tä tämän viikon, koska kun viime viikolla alkoivat nuo virheilmoitukset tihentyä eikä pelaamisesta tullut mitään (osan 28 sain vain vaivoin kuvattua ilman hermoromahdusta, samoin n. 1/3 osasta 29), niin sitten ajattelin, että eihän tästä tule mitään! Uskokaa pois, pidän Gonzalezeista niin paljon, että olen yrittänyt jokaista keinoa, jonka tiedän, mutta ei. Bugit eivät vain lähde pois. En vain ole sanonut mitään aikaisemmin, sillä toivoin, että joku joulun ihme tapahtuu ja peli alkaa taas toimia, mutta kun ei mitään ihmettä tullut, niin ei sitten. Eilen illalla sitten päätin Kummisetä III:tta katsoessani, että lopetan Gonzalezit ja aloitan uuden LC:n.

4. On tässä ehkä pieni osa kyllästymiselläkin, mutta yleensä olen päässyt siitä yli. Kuka mahtaa muistaa, kun kesällä tuli melkein kahden kuukauden tauko osien ilmestymiseen? Johtui ihan puhtaasti siitä, että olin niiiiin kurkkuani myöten täynnä pelaamista, että eihän siitä mitään tullut, mutta sitten jostain kuusesta löysin sen pelaamisintoni. Nyt kuitenkin olen kyllästynyt tuohon virheilmoitusten esiinmarssiin, että edes suuri haluni jatkaa legacya vaikka kuukauden tauon jälkeen ei näytä kantavan hedelmää, sillä virheilmoitukset eivät anna periksi. Tietenkin olisin pitänyt kuukauden tauon, jos se olisi mahdollista, mutta ei nähtävästi ole tämän LC:n kohdalla. Aloitan sitten sen uuden legacyn tämän vuoden puolella.

Uudesta legacysta en paljasta muuta, kuin että sukunimi tulee olemaan Corleone. Pälkähtipä eilen päähäni Kummisetää katsoessa, mutta ei siitä sen enempää. Olen kuitenkin suunnitellut tapahtumat jo neljännen sukupolven syntymään saakka (tämän viikon aikana), ja kunkin sukupolven lasten nimet. Tietenkin on useampi vaihtoehto, sillä ei sitä koskaan tiedä, kuinka monta poikaa/tyttöä tulee. Olen myös päättänyt perijöiden sukupuolen.

Tiedän, nyt tähän tulee vihausviestejä, joissa minut haukutaan pataluhaksi ja sitä rataa, mutta en minä voi mitään pelin bugittamiselle! Pelastin muuten Julietin simPE:llä, joten hänet varmaan nähdään Corleoneissa. Vähän aiheesta poiketen, vai? Ja tietenkin, nyt tapahtuu hirvittävä lukijakato ja kuten varmasti sanoinkin, vihausviestejä tulee ovista ja ikkunoista. :D Pitää olla negatiivinen, sillä petyin itseeni, kun annoin näin helposti periksi.

Toivottavasti näemme vielä seuraavan LC:n puitteissa, mutta nyt menen uudelleenasentamaan pelini. (Tässä kohtaa minua pitää vähän sääliä, sillä omistan kaikki muut lisäosat paitsi LE:n ja KK:n, kamasettejä en ollenkaan. Kamala ruljanssi, mutta kai minä sen sitten olen ansainnut. Ensin kuitenkin pelastan osan ladatuistani työpöydälle, jotta ne eivät katoa.)

Kiitän todella paljon lukijoita ja sitä aikamäärää, jonka he ovat uhranneet lukiessaan legacyani ja kommentoidessaan. Eilen, kun tein latauslistan, olin vielä aikeissa jatkaa, mutta niin no joo...

~ Beatrize