Ei, en todellakaan ole lopettamassa tätä LC:tä. Ilmoitusasiana vain, että nyt tulee pieni tauko, koska a) koulussa on niin paljon tekemistä ja b) pianonsoitto, kaverit ja muut vievät nyt etusijan. Kyllä minä netissä olen ja muuta, mutta kirjoittamiselle ei jää aikaa, enkä ihan viitsisi kirjoittaa paria kuvaa kerrallaan, koska juonesta menee silloin maku.

Osasta en osaa sanoa muuta, kuin että se on tulossa ennen lokakuuta, koska se pitää saada valmiiksi ennen kuin lähdemme etelään lomalle. 8) Kyllä minä teidän LC:tänne edelleenkin luen, omaani en vain jaksa nyt kamalasti panostaa, kun ensi viikon perjantaihin mennessä pitäisi saada äidinkielessä puhekin tehtyä ja kuntoa kohotettua Cooperin testeihin. Se 1600 metriä menee vielä ihan helposti, mutta kun en tahtoisi sitä seiskaa 8D

Vielä pieni noteeraus: Jos luet tätä LC:tä, kommentoithan vaikka tyyliin 'Luen' tai jotain sellaista. 8) Kohottaisi kyllä mielialaani huimasti. 8)

Kiitokset kaikille, jos jaksatte ymmärtää 8D
- Beatrize

// Haa, seuraava osa tähän LC:hen on tulossa viikon sisällä, mutta ENSIN voin mitä suurimmalla varmuudella luvata teille toisenkin tarinan. Olen kehitellyt juonta vaikka kuinka pitkään, ja luulisin, että olen valmis tekemään sen. Ja kyllä, linkittelen sinut, Maranata 8)